%0 Generic %T Una experiència en PBL per a la docència de Gràfics per Computador %A Enric Marti %A Debora Gil %A Carme Julia %D 2005 %F Enric Marti2005 %O IAM;ADAS; %O exported from refbase (http://refbase.cvc.uab.es/show.php?record=1594), last updated on Thu, 14 Jul 2011 18:01:45 +0200 %X En aquest article es presenta una experiència en ABP feta el curs 2004-05 en Gràfics per Computador 2, assignatura optativa de 3er curs d’Enginyeria Informàtica impartida a l’ETSE. En l’article s’explica l’organització docent abans d’ABP, basada en classes magistrals. Després es mostra l’organització en ABP i es quantifica en ECTS l’esforç de l’alumne en ambdues organitzacions. Essent conscient del diferent interès de l’alumnat per l’assignatura, se’ls hi ofereix dos itineraris: el de classes magistrals i d’ABP. Es mostren alguns resultats dels alumnes d’ABP i també les primeres enquestes realitzades als alumnes. S’exposen les conclusions en el primer any de l’experiència, plantejant temes de discussió. S’ha procurat que la proposta no desbordi l’esforç del professorat. Per això s’ofereix el doble itinerari, per a canalitzar per ABP els alumnes més interessats i permetre a la resta que realitzin el curs amb l’organització clàsica de l’assignatura: classes magistrals de teoria, problemes i pràctiques. %K Aprenentatge Basat en Projectes %K Aprenentatge Basat en Problemes %K Problem Based Learning %K ECTS %K EEES %K Computer Graphics %K OpenGL. %9 miscellaneous %U http://refbase.cvc.uab.es/files/MGJ2005c.pdf